REGULAMIN
§1 Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin – niniejszy zbiór zasad dotyczących świadczenia usług szkoleniowych drogą elektroniczną.
- Usługodawca – właściciel i administrator domeny www.physioheroes.pl
PhysioMove Przemysław Strug,
adres: ul. Wojciecha Korfantego 11/19a, 44-100 Gliwice,
NIP: 6312686743, REGON: 383967231
oraz
Fizjoterapia David Trojan,
adres: ul. Miętowa 72, 43-300 Bielsko-Biała,
NIP: 5472160854, REGON: 521332948.
Adres e-mail: biuro@physioheroes.pl
- Platforma – strona internetowa znajdująca się pod adresem www.physioheroes.pl, za pośrednictwem której Użytkownik może w szczególności składać Zamówienia.
- Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje osobowość prawną, korzystająca z Platformy.
- Usługobiorca – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje osobowość prawną, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie zakupiła usługę̨ szkoleniową, a tym samym zawarła umowę̨ na świadczenie usług szkoleniowych przez Usługodawcę.
- Uczestnik – osoba, która bierze udział w organizowanym przez Usługodawcę szkoleniu i która posiada przynajmniej jeden z poniżej wymienionych statusów:a) dyplomowany fizjoterapeuta,
b) student fizjoterapii,
c) lekarz,
d) osteopata,
e) techniki masażysta
f) trener personalny.
- Usługa – sprzedawane i świadczone bezpośrednio przez Usługodawcę odpłatna usługa o charakterze otwartym lub zamkniętym, prowadzona w formie szkolenia/kursu, doradztwa, konsultacji, coachingu, e-learningu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Usługobiorcy składane za pomocą Formularza Zamówienia oraz zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży z Usługodawcą.
- Potwierdzenie udziału – informacja przesłana drogą elektroniczną przez Usługodawcę do Usługobiorcy, w odpowiedzi na złożone przez Usługobiorcę Zamówienie oraz wpłacenie przez niego opłaty rezerwacyjnej na konto Usługodawcy.
- Umowa – umowa zawarta przez PhysioMove Przemysław Strug, adres: ul. Wojciecha Korfantego 11/19a, 44-100 Gliwice, NIP: 6312686743, REGON: 383967231 z Usługobiorcą, w trybie określonym w niniejszym Regulaminie.
§2 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki składania Zamówienia na wybrane usługi szkoleniowe oraz warunki współpracy i zawierania umów w tym zakresie.
- Każda osoba składająca Zamówienie na Platformie jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem.
- Poprzez złożenie Zamówienia na Platformie, Usługobiorca potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
- Dołączenie do wybranego kursu odbywa się za pośrednictwem Platformy poprzez zawarcie Umowy na odległość pomiędzy Usługodawcą oraz Usługobiorcą.
- Wysłanie Formularza Zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).
- Wszystkie ceny opublikowane w ramach Usług na Platformie są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych.
- Kopiowanie i rozpowszechnianie, wykraczające poza własny użytek wewnętrzny i osobisty, może odbywać się tylko po uzyskaniu uprzedniej, pisemnej zgody Usługodawcy jedynie we wskazanym zakresie.
- Cytowanie i publikowanie treści lub materiałów znajdujących się na Platformie może odbywać się po podaniu źródła pochodzenia treści lub materiałów.
- Z Usługodawcą można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej biuro@physioheroes.pl oraz dzwoniąc na numer tel.: 519403519 lub 608085797.
- Usługodawca przetwarza następujące dane osobowe: imię i nazwisko; data urodzenia; adres zamieszkania; adres email; numer telefonu; dane firmy, na którą wystawiana jest faktura; numer rachunku bankowego.
§3 Warunki techniczne
- Warunkiem technicznym umożliwiającym poprawne korzystania z funkcjonalności platformy jest:
a) posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet,
b) zainstalowanie i zaktualizowanie przeglądarki internetowej jak np. Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari,
c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
d) włączenie obsługi Java Script i Cookies. - W razie korzystania przez Użytkownika ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Platformy i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość oraz przebieg procedury składania zamówienia.
§4 Zawarcie Umowy
- Informacje znajdujące się na Platformie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Użytkownik wypełniając i przesyłając Formularz Zamówienia za pomocą Platformy, składa ofertę i zawiera Umowę na wybrane Usługi, na warunkach podanych w informacji o tej Usłudze zamieszczonych na Platformie przy konkretnej pozycji.
- W ramach zawartej Umowy Usługodawca podejmuje się rezerwacji udziału Uczestników w wybranym Szkoleniu dostępnym na Platformie.
- Użytkownik składa zamówienie w zakresie wybranych Usług:
a) poprzez wypełnienie na Platformie odpowiedniego Formularza Zamówienia oraz naciśnięcie znajdującego się pod spodem pola z napisem „ZAPISZ SIĘ”,
b) poprzez złożenie Usługodawcy drogą mailową lub telefoniczną oferty i przyjęcia jej przez Usługobiorcę z pominięciem Formularza Zamówienia,
c) w wyniku podpisania przez Usługodawcę oraz Usługobiorcę osobnego dokumentu precyzującego prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Usługobiorcy. - Warunkiem zawarcia Umowy jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu. Użytkownik ma możliwość dokonania płatności za swoje Zamówienie za pomocą przelewu elektronicznego.
- Na podstawie otrzymanego Zamówienia oraz po wpłaceniu przez Usługobiorcę opłaty rezerwacyjnej, o której mowa w §5 Regulaminu, Usługodawca prześle Usługobiorcy Potwierdzenie udziału.
- Przesłanie Potwierdzenia udziału jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
§5 Wynagrodzenie i zasady jego zapłaty
- Wynagrodzenie, które należne jest Usługodawcy z tytułu zawartej z nim Umowy przez Usługobiorcę w ramach udziału w Szkoleniu, płatne jest na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
- Usługobiorca po wypełnieniu Formularz Zamówienia otrzyma od Usługodawcy drogą mailową wszelkie informację dotyczące organizacji szkolenia oraz sposobu i terminu płatności za zakupioną Usługę. W przypadku wybranych Szkoleń Usługodawca zastrzega sobie prawo do żądania od Usługobiorcy pełnej kwoty wynagrodzenia niezwłocznie po dokonaniu Zamówienia.
- Usługodawca pobiera od Usługobiorcy opłatę rezerwacyjną, która stanowi wynagrodzenie jedynie za rezerwację uczestnictwa w wybranym szkoleniu. Niezależnie od tego Usługodawca lub podmiot przeprowadzający szkolenie może wymagać wynagrodzenia za samo przeprowadzenie szkolenia.
- Opłata rezerwacyjna regulowana jest w terminie do 7 dni od dnia wysłania Formularza Zamówienia.
- Brak terminowej wpłaty opłaty rezerwacyjnej skutkuje automatycznym usunięciem Zamówienia Usługobiorcy i umieszczeniem go na liście rezerwowej szkolenia, na które złożył zgłoszenie.
- W przypadku szkoleń, na których liczba miejsc jest ograniczona decydować będzie kolejność prawidłowych Zamówień. Co więcej, po zamknięciu listy uczestników istnieje możliwość wpisania potencjalnego uczestnika na listę rezerwową szkolenia. Taka osoba może zakwalifikować się na listę uczestników w sytuacji rezygnacji lub też skreślenia którejś z osób wcześniej zakwalifikowanych.
- Wynagrodzenie za zakupioną Usługę szkoleniową powinno być uiszczone najpóźniej na 30 dni przed dniem rozpoczęcia wybranego szkolenia. Za dzień płatności uznaje się dzień otrzymania środków pieniężnych na rachunek bankowy Usługodawcy.
- W sytuacji, kiedy umowa jest zawierana na mniej niż 30 dni przed dniem Szkolenia, wynagrodzenie należne Usługodawcy powinno zostać uregulowane zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od Usługodawcy przy składaniu Zamówienia.
- Faktury wystawiane są wyłącznie na podstawie NIPu wpisanego przez Usługobiorcę w Formularz Zamówienia. Przekazanie numeru NIP po zaksięgowaniu jakiejkolwiek wpłaty Usługobiorcy będzie skutkowało brakiem możliwości wystawienia faktury na firmę.
§6 Prywatność i przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe są̨ gromadzone i przetwarzane na potrzeby realizacji Umowy, w szczególności do prawidłowego przeprowadzenia całego procesu rekrutacji, nauki, walidacji, certyfikacji oraz w celach archiwalnych i reklamowych.
- Podanie wszystkich danych jest konieczne do przesłania Formularza zamówienia.
- Podanie niepoprawnych danych powoduje wystawienie błędnego dokumentu. W przypadku stwierdzenia błędnego wypełnienia Formularza zamówienia przez Usługobiorcę, ewentualny koszt jego skorygowania pokrywa Usługobiorca.
- Każda osoba udostepniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Administratorem danych osobowych jest:
PhysioMove Przemysław Strug,
adres: ul. Wojciecha Korfantego 11/19a, 44-100 Gliwice,
NIP: 6312686743, REGON: 383967231
oraz
Fizjoterapia David Trojan,
adres: ul. Miętowa 72, 43-300 Bielsko-Biała,
NIP: 5472160854, REGON: 521332948.
- Szczegółowe postanowienia odnoszące się do Polityki Prywatności są zamieszczone na Platformie pod następującym adresem https://physioheroes.pl/polityka-prywatnosci/
§7 Zgoda na wykorzystywanie wizerunku
- Uczestnik biorący udział w szkoleniu wyraża zgodę̨ na przetwarzanie, utrwalenie, wykorzystanie i rozpowszechnianie swojego wizerunku w celach reklamowych przez Usługodawcę.
- Powyższa zgoda jest niczym nieograniczona, w tym czasowo i terytorialnie, oraz upoważnia Usługodawcę do publikacji oraz wykorzystania zdjęć́ na wszelkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji, na których utrwalony jest wizerunek Uczestnika.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do utrwalania przebiegu szkolenia w formie fotografii, materiału wideo lub ścieżki dźwiękowej, w tym wypowiedzi Uczestnika.
- Uczestnik niniejszym udziela Usługodawcy upoważnienia do udzielania zezwolenia na wykorzystywanie wizerunku Uczestnika utrwalonego na fotografiach lub materiałach wideo na warunkach określonych w niniejszym paragrafie, innym podmiotom dowolnie wybranym przez Usługodawcę np. fotografowi, grafikowi.
- Usługodawcy przysługuje wyłączne prawo decydowania o formie i czasie wykorzystywania wizerunku Uczestnika w całości lub ewentualnie w postaci dowolnych fragmentów.
- Rozpowszechnianie wizerunku nie wiąże się̨ z obowiązkiem zapłaty na rzecz Uczestnika ani jakiejkolwiek osoby trzeciej wynagrodzenia lub odszkodowania z tego tytułu.
§8 Uprawnienia Usługobiorcy/Uczestnika i licencja
- Usługobiorca/Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie materiały udostępniane mu w ramach uczestnictwa w szkoleniach stanowią wyłączną własność intelektualną Usługodawcy bądź innych właściwych podmiotów i podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Usługobiorca/Uczestnik zobowiązuje się wykorzystywać powierzone mu materiały i zawartą w nich treść wyłącznie do celów nauki własnej i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Usługodawcy lub odpowiedniego właściciela praw autorskich.
- W przypadku chęci wykorzystania poza Platformą www.physioheroes.pl materiałów, do których Usługodawca posiada autorskie prawa majątkowe, konieczne jest uzyskanie pisemnej zgody Usługodawcy.
- Rejestracja na nośnikach elektronicznych treści i przebiegu szkolenia przez Uczestnika oraz wykorzystywanie, rozpowszechnianie lub udostępnianie tych materiałów w jakikolwiek sposób, dopuszczalna jest wyłącznie za zgodą prowadzącego szkolenie oraz Usługodawcy.
- W razie naruszenia postanowień niniejszego paragrafu Regulaminu, Usługodawca oraz właściciele praw autorskich mogą dochodzić od Usługobiorcy/Uczestnika odszkodowania za straty materialne i niematerialne wynikłe z tego naruszenia.
§9 Prawa i obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca ma obowiązek rzetelnego wykonania Usługi na rzecz Usługobiorcy.
- Usługodawca oświadcza, że dokłada wszelkich starań, aby:
a) szkolenia były prowadzone przez osoby wykwalifikowane w dziedzinie, której dotyczą szkolenia,
b) Usługobiorca otrzymał niezbędne materiały szkoleniowe, ułatwiające nauką podczas szkolenia,
c) szkolenia odbywały się w dogodnych warunkach lokalowych,
d) Usługobiorcy mieli dostęp do sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia. - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Uczestnika w miejscu szkolenia, w trakcie i po zakończeniu szkolenia.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte świadczenie Usług, jeżeli jest to spowodowane okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek działań lub zaniechań operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych lub energii elektrycznej.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania, zmiany terminu, miejsca, godziny rozpoczęcia oraz zakończenia szkolenia z dowolnej przyczyny nie później niż na 7 dni przed terminem szkolenia. Usługodawca może zmienić miejsce odbycia się szkolenia, przy czym miejscowość odbycia szkolenia pozostanie bez zmian.
- Dokonanie zmiany, o których jest mowa w ust. 5 nie stanowi zmiany Umowy. Ponadto nie uprawnia to Usługobiorcę do rozwiązania Umowy czy do zgłaszania wobec Usługodawcy jakichkolwiek roszczeń lub odmowy wynagrodzenia.
- W przypadku odwołania szkolenia przez Usługodawcę, nie ponosi on żadnej finansowej odpowiedzialności za poniesione przez Uczestników koszty związane z podróżą i rezerwacjami, które związane były z odwołanym szkoleniem.
- O dokonanej zmianie bądź też odwołaniu szkolenia Usługodawca powiadomi Usługobiorcę telefonicznie lub poprzez wiadomość elektroniczną wysłaną na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zamówienia.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu szkolenia przez Usługodawcę na mniej niż 7 dni przed terminem szkolenia, Usługobiorcy przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy. Usługobiorcy przysługuje w takim przypadku prawo do ubiegania się o zwrot wynagrodzenia. Usługobiorca niniejszym zrzeka się dochodzenia od Usługobiorcy roszczeń o odszkodowanie, zadośćuczynienia, zwrot kosztów lub nakładów.
- W przypadku niestawienia się Uczestnika na szkoleniu, które się̨ odbyło w terminie zakupionym przez Usługobiorcę, bez względu na okoliczności niestawienia się, Usługobiorca nie zostaje zwolniony z obowiązku zapłaty pełnego wynagrodzenia należnego Usługodawcy za zakupioną Usługę szkoleniową.
§10 Zasady obowiązujące Usługobiorcę/Uczestnika
- Każdy Uczestnik zobowiązany jest do stosowania się podczas szkolenia do poleceń Usługodawcy lub osoby prowadzącej szkolenie. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w szkoleniu Uczestnika, który nie przestrzega zaleceń Usługodawcy lub osoby prowadzącej szkolenie, narusza regulamin lub zachowuje się w inny sposób utrudniający lub uniemożliwiający przeprowadzenie lub ukończenie szkolenia. W takim przypadku Usługobiorcy nie przysługuje zwrot wniesionych opłat.
- Każdy Uczestnik podczas szkolenia odpowiada za własne zdrowie. Jest zobowiązany poinformować Usługodawcę lub osobę prowadzącą szkolenie np. o złym samopoczuciu lub chorobie.
- Uczestniczka w stanie ciąży zobowiązana jest zgłosić swój stan zdrowia nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Nieokazanie Usługodawcy zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do udziału w szkoleniu oznacza, że Uczestniczka decyduje się na udział w szkoleniu wyłącznie na własną odpowiedzialność.
- Każdy Uczestnik bierze udział w szkoleniu na własną odpowiedzialność.
- Każdy Uczestnik odpowiada za zastany i powierzony mu sprzęt podczas szkolenia, w szczególności za udostępnione mu kozetki oraz krzesła, oraz umeblowanie i wyposażenie sali szkoleniowej. W razie naruszenia postanowień niniejszego punktu Regulaminu, Usługodawca może żądać od Usługobiorcy/Uczestnika odszkodowania za wyrządzone szkody materialne.
- Każdy uczestnik jest odpowiedzialny finansowo za spowodowane przez niego szkody w trakcie szkolenia oraz zobowiązany do pokrycia strat w ciągu 14 dni od zakończenia szkolenia.
§11 Zmiana Uczestnika szkolenia
- W sytuacji, w której Uczestnik nie może wziąć udział w szkoleniu, z jakichkolwiek przyczyn, Usługobiorca ma możliwość przeniesienie prawa do skorzystania z zakupionej Usługi szkoleniowej na wskazaną przez siebie inną osobę̨.
- Powiadomienie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu powinno zawierać́:
a) imię̨ i nazwisko oraz numer telefonu Uczestnika nie mogącego wziąć udział w szkoleniu,
b) nazwę oraz termin szkolenia,
c) imię̨ i nazwisko, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej osoby, na którą przenoszone są̨ prawa. - Powiadomienie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu powinno zostać́ dokonane za pomocą̨ wiadomości e-mail wysłanej na adres: biuro@physioheroes.pl
§12 Reklamacje
- Usługobiorca ma prawo zgłoszenia reklamacji pod warunkiem dokonania zakupu Usługi zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu. Zgłoszenia dokonuje się za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: biuro@physioheroes.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko Usługobiorcy,
b) przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin i miejsce jego realizacji),
c) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
d) oczekiwania Usługobiorcy wobec Usługodawcy,
e) wskazanie osoby kontaktowej (imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej). - Usługodawca odpowie na zgłoszone reklamacje w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
- W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Usługobiorcy dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Usługobiorcę.
- Wszelkie uprawnienia z tytuły reklamacji wygasają po roku od dnia sprzedaży.
§13 Odstąpienie od umowy
- Usługobiorcy w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego oraz Usługobiorcy w rozumieniu art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przysługuje na podstawie przepisów prawa, prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Usługobiorca dokonał zakupy Usługi.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o niezwłoczny kontakt z Usługodawcą i poinformowanie o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od zawartej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia za pomocą wiadomości e-mail na adres: biuro@physioheroes.pl
- Akceptacja regulaminu oznacza potwierdzenie uzyskania informacji o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia Usługobiorcy od Umowy w terminie 14 dni od momentu dokonania zakupu Usługi, Usługodawca zwraca Usługobiorcy wszystkie otrzymane płatności. Wyjątek stanowi sytuacja, o której jest mowa w ust. 6 tego paragrafu.
- W przypadku odstąpienia Usługobiorcy od Umowy nie później niż na 30 dni przed terminem szkolenia, wynagrodzenie zostanie zwrócone Usługobiorcy, za wyjątkiem opłaty rezerwacyjnej.
- W przypadku odstąpienia Usługobiorcy od Umowy na mniej niż 30 dni przed terminem szkolenia, Usługobiorca jest zobowiązany do zapłaty całości wynagrodzenia za zakupioną Usługę szkoleniową w ramach zawartej Umowy.
- Nieuczestniczenia w szkoleniu nie jest równoznaczne z odstąpieniem od Umowy. W takim przypadku, Usługobiorca nadal zobowiązany jest zapłacić całość wynagrodzenia za zakupioną Usługę szkoleniową.
- Zwrot kosztów nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji o odstąpieniu od Umowy.
- Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
§14 Postanowienia końcowe
- Regulamin jest dostępny dla każdego Użytkownika.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przepisy Kodeksu cywilnego oraz odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Usługodawca zastrzega prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i wedle własnego uznania. W przypadku istotnych zmian Usługobiorcy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.physioheroes.pl i zostaje wprowadzony na czas nieoznaczony.